torsdag 13 augusti 2009

Konsten att charma

Bakfyllan är ett faktum och jag känner stundvis för att lobotomera mig. Men annars är det lugnt, dagen till ära har jag mest vaknat, ätit, vilat och bölat. Ja nu har jag bölat igen, det händer då och då, det är skönt.
Men gårdagen var trevlig, jag var dock aspackad och fick för mig att råglo på allt kvinnligt som rörde sig, vet inte om jag nådde några överdrivna framgångar, men just då kände jag att jag var queen of the world, som att jag kommit på svaren till alla mina frågor. Ja en början kanske, jag har ju en tendens att bete mig udda framför damer jag finner attraktiva. Men jag jobbar nu alltså på att börja uppträda som en anständig människa.
Mina mindre smickrande uppträdanden brukar te sig så att jag antingen håller jag käften och stirrar i princip oavbrutet, lite mördarblickfasoner sådär, eller om jag är på det överdrivet alkoliserade humöret, otroligt påflugen. Ett annat nervöst beteende som har en tendens att praktieras i vackra damers sällskap är ännu en tonårsgrabbsfason, nämligen spela-allan-moodet, vilket innebär att jag apar mig mer än vanligt. Men nu har jag då alltså börjat råglo och le stort istället, får se hur det går. Jag kände mig storslagen igår iaf, idag vet jag inte. Det visar sig.
/f1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar